Onze leerlingen

De leerlingen die bij ons naar school gaan, zijn tussen de 12 en 18 jaar met uitloop naar 20 jaar. Onze leerlingen hebben een specifieke onderwijsbehoefte vanwege beperkte cognitieve mogelijkheden, grote belemmeringen in hun sociaal-emotionele ontwikkeling en/of meervoudige beperking.

Onze visie

Als ouder wil je niets liever dan dat je kind écht gezien wordt. We kijken daarom naar de totale ontwikkeling en onderwijsbehoefte van elke leerling. Wat is er nodig om met succes zijn of haar schooltijd te doorlopen? Hun kwaliteiten en mogelijkheden staan daarbij voorop. Op het gebied van schoolse vakken, praktijkgerichte lessen en trainingen, sociale vaardigheden én vrije tijd.

Speciale ondersteuning

Onze leerlingen hebben behoefte aan een goede balans tussen uitdaging en rust, veiligheid en duidelijkheid door heldere structuren. Ze hebben een grote zorgbehoefte en hebben ondersteuning nodig vanwege hun gedrag en gezondheid. Wij bieden deze ondersteuning graag. Dat doen we met een team enthousiaste professionals met hart voor de leerlingen.

Meer over De Blink

Elke dag opnieuw zijn er mooie verhalen te vertellen over onze leerlingen. Volg onze website voor het laatste nieuws.

Nieuws van De Blink