Locatie

Leerlingen op onze school volgen speciaal onderwijs in Veenendaal. Leerlingen vinden op onze school een veilige basis voor hun ontwikkeling.

Tijdelijke locatie

Het voorgezet speciaal onderwijs van De Blink vindt plaats in een tijdelijke locatie aan De Sterke Arm in Veenendaal. In het schoolgebouw zijn klaslokalen en een kantine. Daarnaast hebben we een ruim plein en maken we gebruik van de voetbalkooi tegenover de school.

Praktijkvakken

Voor de praktijkvakken gaan leerlingen naar het schoolgebouw van het speciaal onderwijs aan de David Tenierslaan in Veenendaal.

Nieuwe locatie

We zijn met de gemeente in gesprek voor een nieuwe locatie voor ons voortgezet speciaal onderwijs. We hopen binnen enkele jaren te verhuizen naar een moderne, nieuwe locatie.